2012. október 8., hétfő

Egy átbulizott éjszaka következményei

Sziasztok! Igen,tudom,késtem vele egy kicsit,de sok volt a dolgom,géphez ülni sem volt időm nehogy részt felrakni. De most itt van 36.rész is. Jó olvasást! :)


36. L.A


-         …Hacsak nem találtok egy új szállodát! Ugyanis valami milliárdos kölyök itt tartja az esküvőjét és jóval többet fizetett mint mi.
-         Ugyan már ezt is megoldjuk! – Tom
-         Hát azt erősen kétlem,mert tele van az össze szálloda. Sehol nincs hely. Képtelenek lesztek a buszban aludni!
-         Öhm David,mi lenne ha mindenki a villában aludna? Itt van a kulcs is. – Bill
-         Fiuk? Beleegyeztek? Ott van elég szoba? –David
-         10 szoba 5 fürdő és egy hatalmas asztal aminél mindannyian elférünk. – Tom
-         Akkor go ikrekhez.

Fél órával később a hatalmas busz megállt a Kaulitz villa előtt. Tom és Bill azonnal nyitották is az ajtót. Mind fáradtak voltak már,megviselte őket a repülés,de be kellett pakolni a csomagokat s a fontosabb,drágább dolgokat a villába.

-         David,mi az ami kint marad? Ugye nem gondolod,hogy a méregdrága padlóra leteszel mázsás súlyokat? – Tom
-         Dehogy! A színpadi elemek kint maradnak a kamionba,de a motort be kellene hozni.
-         Persze az jöhet!

Két órával ez után mindenki hulla fáradtan esett be a szobába,ami természetesen szabadon választott volt.
Másnap reggel miután elkészültek mentek is interjúra. A helyszínen még egy gyors körbetekintés, fél óra sminkesnél és még egy fél óra a fodrásznál és kezdődhetett is a beszélgetés élő műsorban.

-         Sziasztok fiuk! Hogy vagytok? – riporter
-         Köszönjük szépen nagyon jól. - Bill
-         Milyen L.A eddig? Mennyit láttatok belőle?
-         Az, az igazság,hogy tegnap éjszaka érkeztünk meg és volt egy kis gond is,így még nem sokat láttunk belőle. – Tom
-         Ikrek nektek már - ha jól értesültem - van itt házatok!
-         Igen van. De még azért nekünk sem sikeredett turistaként körülnéznünk,csak a házakat néztük meg. – Bill
-         Mennyit fogtok koncertezni az USA-ban?
-         Sokat,de kevesebbet mint Európában. - Bill
-         Ha már koncerteknél tartunk: Bill a németországi után mi történt? Annyit láttak,hogy elmentek egy kórház felé. Mi történt?
-         Semmi baj nem volt,csak sétáltam és újra a színpadon voltam amit fogalmam nincs a mai napig,hogy hogyan csináltam és meghibásodott egy füstöt lövellő effekt és ráfújta a kezemre a forró levegőt és kicsit megégett. És ezzel mentem orvoshoz,hogy nem-e történt nagy baj.
-         Szóval semmi komoly nem történt.
-         Nem. A doki azt mondta,hogy egy hét múlva nem fog meglátszani,és igaza lett. Semmi heg nincs a kezemen.
-         Akkor mákod volt Bill.
-         Igen azt hiszem. Megtanultam,hogy ne merengjek el sétálgatás közben.

És ezek után még több dolgot kérdeztek tőlük. Ezen az interjún sokat nevettek,de persze voltak komolyabb hangvitelű kérdések is.  Az ikrek jól tudták,hogy most is vigyázni kell,mint minden ilyen jellegű eseményen,nehogy elszólják magukat és kiderüljön a titkuk.
Mindketten jól tudták,mekkora botrányt keverne.
A beszélgetés végén elköszöntek,majd eljöttek.

-         Végre vége van. -  Gustav
-         De beszélsz! Szinte meg sem szólaltál. Én beszéltem végig. – Bill
-         Untam! Nem tehetek róla!
-         Fiuk! Ha akartok elmehettek valahova. Fedezzétek fel a várost meg mindent! De…..
-         Hurrá! –fiuk
-         …..de maradjatok együtt és ne csináljatok baromságot! Értve?
-         Igenis!
-         Bolondok! Na mennyetek.

Majd a négy rocker srác elindult felfedezni L.A minden zugát. Mikor elfáradtak este 11 felé úgy döntöttek bemennek egy discoba. Nem kellett sok a négy srácnak matt részegre itták magukat.

-         Skacok,nem lesz ebből *hukk* baj?- Gustav
-         Nem! Érezzük jól magunkat. David nem tiltottam meg ma. –Tom
-         Gus *hukk* igaza van. Túl sokat ittunk. – Georg
-         Merre kell haza menni? – Bill
-         Nem tudom,de nem is szeretném meg lelni a válasz! Az kijózanodást jelent amit nem akarok! – Tom

Majd tovább buliztak még órákig amíg nem jött Toby.

-         Fiuk gyertek haza! Nem akarok jelenetet rendezni! – Toby
-         De mi csak ittunk egy kicsit!  - Bill
-         Ezt a kicsi ivást Davidnak magyarázd meg,ne nekem,én csak a testőröd vagyok!
-         Neeeeeeeeee! – Tom
-         Ne csináljátok! Nincs kedvem felhívni Davidot,hogy nem vagytok hajlandók jönni.
-         De leordítja a fejünket! – Gustav
-         Nem akarjuk a hülyeségeit hallgatni! – immáron az autóban
-         Higgyétek el az sem jobb amikor nekünk tart egy órás biztonsági megbeszélést,arról,hogy hogyan kell titeket védeni! Ezt tanultam ez a munkám már egy jó ideje. Én sem akarom mindig hallgatni,főleg nem hajnalok hajnalán,mikor még minden normális ember alszik. Kibírjátok!

Nem sokára hazaértek az ikrek lakására. David már sík ideg volt amikor meglátta őket,csak tetőzött az idegességén.

-         Ti meg hogy a jó istenbe néztek ki!
-         Ittunk! – Tom
-         És te ezt ilyen boldogan jelented be? Holnap vagyis ma koncert ti meg részegek vagytok! Hogy engedjelek el titeket valahova is ilyen magatartással? Majd én megmondom! Sehogy!
-         Maga micsodával? *hukk* - Bill
-         Gratulálok! Még saját anya nyelvét sem érti meg! Te rólad azt hittem Bill,hogy normális vagy és kordában tartod őket valamennyire! De úgy látom te sem vagy a régi!
-         David,nem akarok beleszólni,de szerintem csak annyit fognak föl,hogy te hablatyolsz valamiről. Túl részegek már ehhez a dologhoz.
-         Tudom Toby,de holnap meg túl másnaposak lesznek,akarom mondani ma. Másképp nem megy!
-         Vigyük őket aludni! Ki kivel alszik ma?
-         Én Tommal meg Billel!
-         Te hülye gyerek persze,hogy Billel alszol,hisz az te vagy! – David
-         Ja jóóóóóóó.

Még egy óra küszködés árán  betuszkolták őket az ágyba,és már aludtak is. Senkinek nem kellet kétszer mondani,hamar elaludtak,ekkor még nem sejtették,hogy David mit tervezett………… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése