2013. november 17., vasárnap

It's my life

Sziasztok! Meghoztam a következő részt, amiben már megjelenik Ria is. Jó olvasást hozzá! :)

7.: Zseniális

Először csak a kartonokat néztük át, hogy a papírok alapján válogathassunk közülük, aztán még a mai nap folyamán behívjuk őket.

-         Bill nézd, itt van Ria is. – mutattam az öcsémnek, aki elég furcsa fejet vágott
-         Tom, látom rajtad, hogy van valami, amit nem mondasz el a lánnyal kapcsolatban. – tette le az aktuális mappát és fordult felém
-         Tetszik, de nagyon. Nem tudom, hogy miért, és mit érzek, mert ilyen még nem volt. Egyszerűen nem megy, minden egyes pillanatban ő jár a fejemben. – mondtam ki az igazságot, mire Bill szóhoz sem jutott
-         Azt akarod mondani, hogy szerelmes vagy? – nézett rám mosolyogva
-         Nem tudom Bill, nem tudom. Na de dolgozzunk, még ma meg akarok lenni ezzel.

Még kb fél órát át válogattunk a mappák között, mire végeztünk, így jöhetett a találkozás a leendő tanárokkal.

-         Tom, ugye nem fogsz hülye kérdéseket feltenni Riának? – nézett rám az öcsém tök komolyan
-         Minek nézel? Persze, hogy nem.

Először egy Juliet nevű lánnyal beszélgettünk, aki nagyon elnyerte a tetszésünket, de még így is voltak kilencen, akiket meg kellett hallgatnunk, a következő egy Ramona nevű hölgy volt, aki szintén nagyon jól válaszolt minden kérdésre. Elizabeth és Emma viszont nem nyerték el a tetszésünket, de még így is jobban tetszettek, mint néhány másik lány.
Nyolcadikként Ria lépett be az ajtón, mire én majdnem félrenyeltem az üdítőt.

-         Jó napot! Ria Sommerfeld vagyok. – mutatkozott be, majd kezet rázott velünk, mire én majdnem leestem a székről
-         Foglalj helyet, és szerintem tegeződjünk. – mosolygott Bill
-         Rendben. Nos, akkor az első kérdésem az lenne, hogy jelenleg párkapcsolatban élsz?  - találtam ki hirtelen
-         Nem, egy jó ideje nincs senkim. – mosolygott rám, kicsit sem furcsállva a kérdésemet
-         Öhm.. elnézést, Tom velem jönnél egy pillanatra? – köhintett Bill, miután rájött, hogy mit akarok
-         Tom, mit művelsz? Ez egy válogatás! Nem csajozhatsz itt! – figyelmeztetett az öcsém, tök feleslegesen
-          Hagyjál már, tudom, hogy mit csinálok, nem mászok rá, csak kérdezősködöm, amit talán szabad. – indultam vissza
-         Elnézést, csak nem értettünk egyet valamiben. – magyarázkodtam
-         Semmi gond. – mosolygott még mindig

Nem sokkal később végeztünk és nekiálltunk a megbeszélésnek, ami annyiból állt, hogy elmondjuk a véleményünket a másiknak és döntünk. Még jó, hogy a testvéremmel dolgozom, így szinte mindenben meg tudunk egyezni elég hamar.

-         Na, jó, akkor jöjjön az igazság pillanata. – fújta ki a levegőt Bill

Kiálltunk és elmondtuk, hogy ki lesz felkészítő, és ki nem lehet az.
Hál’ Istennek Ria is köztük volt, aminek kifejezetten örültem, mert tetszik a lány, de nagyon. Remélem meg tudom puhítani, és lesz valami ebből.
Ennek reményében odamentem a lányhoz, aki már épp készült az irodánkhoz menni, hogy megírjuk a szerződést.

-         Szia! – köszöntem neki barátságosan
-         Szia! – mosolygott rám miközben megállt
-         Miért jelentkeztél ilyen munkára, mikor annyira gyönyörű vagy, hogy dolgoznod sem szabadna? – tettem fel a kérdést, mire elpirult
-         Mert szeretem a gyereket és még soha nem volt olyan munkám, mikor gyerekekkel foglalkozhattam. – mosolygott a válasz közben
-         Nem baj, ha felteszek egy személyes kérdést? – érdeklődtem, mielőtt olyat kérdeznék amivel megbánthatom
-         Persze, legfeljebb nem válaszolok rá.
-         Milyen pasik jönnek be? – bevallom, hogy féltem a választól
-         A külső az nálam nem annyira lényeg, minden pasi más és más, lehet, hogy egyiknek jól áll valami a másiknak viszont nem, jellemben legyen megértő és őszinte és hűséges és nem utolsó szempint a figyelmesség sem. Nem kell elhalmozni ajándékokkal, de néha egy kis csoki, vagy virág jól esik. Nagyjából ennyi. De miét kérdezted?
-         Csak úgy. Valahogy te másnak tűnsz, mint a többi lány, Valamiért emberibbnek látszol. Alig van rajtad smink és nem vagy csontkollekció ami tetszik.

Nem sokkal később Billel már úton voltunk hazafelé, miközben én a holnapot tervezgettem. Úgy döntöttem, hogy bepróbálkozom Riánál. Nincs veszteni valóm, maximum nemet mond.
Igen, holnap kedveskedek neki valamivel. Csak tudnám, hogy melyik csokit szereti.

Ilyen gondolatokkal merültem álomba, amiben Ria és én voltunk jelen, egy boldog párként… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése