2013. december 31., kedd

It's my life

Sziasztok! Meghoztam a következő részt, amiben nem várt esemény fog történni, ami merőben megváltoztatja Tom életét. Jó olvasást hozzá! :D

 9.:  Szőke haj

-          Barátnőd van? – kérdezte döbbenten Ria, miközben felállt a fotelból
-          Dehogy, fogalmam sincs, hogy ki volt ez. Lehet, hogy csak egy alkalmazott, vagy nem tudom! – hajaj, a’sszem mindent elrontott az a lány
-          Tudod Tom azt hittem, hogy egyszer az életben kifogok egy jó pasit, de most már kezdem belátni, hogy egyformák vagytok. Nektek nem kell egy normális, tisztességes nő, csak az olyanok, akik kirakják mindenüket és egy szóra ugranak nektek.
Miután Ria elment, azonnal hívattam a titkárnőmet, Melissát:

-          Ki volt itt kb. öt perce? – kérdeztem rá, idegesen
-          Nem tudom Tom, lehet, hogy a csajod! – szórakozott rajtam, ami nekem egyáltalán nem tetszett
-          Ne hülyéskedj! Nem vagyok jókedvemben!
-          Nem tudom!
Innen az egész napomat átvette egyfajta nyomozás féle dolog. Rá kellett jönnöm, hogy ki volt az a lány.  Egyszer az életben szerelmes vagyok, akkor is elrontja valaki; nem hiszem el.
Mikor visszajött Bill őt is kérdezgettem, de állítása szerint nem járt itt senki. Akkor most mi vagyunk a hülyék Riával vagy nagyon be akarnak kavarni nekem? 
Melissát elküldtem, hogy nézzen körül egy kicsit, ki látott valamit, de az összes alkalmazottam olyan, mint egy …. egy…egy nem is tudom micsoda. Ezek nem hallanak, nem látnak semmit az ég adta világon, de hogyha valami pletyka terjed, akkor fél percen belül mindenki tudja.
Majdnem vége volt a műszakomnak mikor ismét kopogott valaki:

-          Chantelle? Te mit keresel itt? – kérdeztem döbbenten, miközben felültem normális helyzetbe
-          Tom el kell mondanom valamit! – kezdett drámázni, amit nagyon nem szeretek
-          Mi van? Csak nem rájöttél, hogy megcsaltál? – néztem rá önelégült mosollyal az arcomon
-          Terhes vagyok!  - mondta ki, amire végképp nem számítottam – De láttam te már tovább léptél!
-          Mond, hogy hülyéskedsz! Nem lehetsz terhes, vagyis tőlem nem az biztos! - na ne, ez nem lehet igaz
-          De tőled van!  Tizenkét hetes terhes vagyok és akkor még bőven veled voltam és nem csaltalak meg!  - nézett kölyökkutya szemekkel, amitől mindig is beadtam a derekam
-          Chantelle, ez nagyon nem vicces, ilyennel nem szórakozhatsz!  Most mit csináljak? Mit szeretnél?
-          Együtt lenni veled, és talán egy napon a feleséged lenni! - ennek meg mi a baja? Feleségem?  Nem akarok megnősülni!
Szerencsére ekkor belépett Bill és sűrű bocsánat kérések közepette leült az asztalához, keresni egy mappát.

-          Semmi baj Bill, Chantelle már úgy is menni készült! – nézetem rá szúrósan, mire felállt
-          De mi lesz a …
-          Majd, megbeszéljük, holnap du. ötkor legyél a házunk előtt. Ne késs, mert nem fogok rád várni, dolgom van! – utasítottam, majd az ajtó felé mutattam
Bill ezután, megjegyezte, hogy ez felettébb bunkó dolog volt tőlem, de nem nagyon zavart. Hogy lehet az, hogy terhes tőlem? Hiszen én mindig vigyáztam az ilyenre, nem lehet, hogy ez megtörténjen, itt valami hibádzik, de nagyon.
-          Min gondolkozol? – zökkentett ki az öcsém
-          Chantelle azt mondta, hogy terhes.
Na, itt még az öcsém is leblokkolt.  Most mi tévők legyünk?
Aludjunk rá egyet… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése