2012. január 1., vasárnap

Happy new year!

Sziasztok! Tudom,hogy itt lenne az ideje a story folytatásának,de mégsem azt hoztam. A rész is jön hamarosan.
Eredetileg úgy volt,hogy 2011-ben kaptok még egy részt,de így pont kerek 20 bejegyzés volt a blogomon...nem tudom miért van ez így de én a kerek számokat szeretem. Na de jöjjön a lényeg amiért írni kezdtem.....




Mindent összefoglalva szerintem jó év volt 2011.
Nagyon örülök azoknak,akik olvasták a blogomat,szavaztak és komiztak egy-egy bejegyzéshez. Igaz én nem sok helyre írtam komit, és ezért bocsánat. remélem 2012-ben is látogatjátok majd ennyien a blogot,lesz több komi és rendszeres olvasó,remélem tetszett a történet,és megéri írni. Ígérem,hogy 2012-ben több komit fogok írni mindegyikőtöknek. ( Ez lenne az én blogos fogadalmam)
Ezúton is kívánok mindenkinek  BOLDOG ÚJ ÉVET! 





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése