2013. január 11., péntek

Időutazás a múltba

Sziasztok! :) Ahogy ígértem itt van az Időutazás a múltba című ÚJ történet bevezetője.
Amint a bevezetőn is látszik Tom szemszögéből fog íródni....Jó olvasást hozzá! :)


Bevezetés

Sziasztok! A nevem Tom Kaulitz, 23 éves vagyok és gitáros. Van egy ikertestvérem Bill. Ő a bandánk énekese. Billel mindketten imádunk zenélni, sőt ez az életünk, de ezt a későbbiekben elmondom. Szóval a történet az tesómról és rólam fog szólni.
Hogy miért is lett Időutazás a múltban a címe?
Merthogy nem rögtön a jelennel indítok. Az első fejezetekben az egészen pici Tomról és Billről írok majd nektek. Mivel nem emlékszem mindenre sőt gyakorlatilag az első évemre nem is. Na mindegy. Ezért egy kicsi segítséget kértem anyutól, aputól, nevelőaputól.
Na,hogy miért van kettő ember akit apának szólítok ezt is kifejtem majd, igazából ott fog elkezdődni az életem nagyobbik része. Nem vicc ez komoly.
Anyu és apu szinte leírt rólunk mindent,na én ezeket a könyveket is elloptam,persze jó szándékkal. Bill nem nézte már ezt sem jó szemmel, na ez tökmindegy.
A történetben elég érdekes dologra fog fény derülni. Na most már aztán tényleg én vagyok a legpletykásabb a családban. Nem akarok elárulni semmi konkrétumot,hogy mi lesz benne,de aki megszeretné érteni,hogy mi miért történik annak az elejétől érdemes olvasni. Tudjátok mint egy könyvet.
Egy szó mint száz ez a történet az életünkről és az azt körülvevő furcsa dolgokról fog szólni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése