2017. szeptember 1., péntek

Happy 28th birthday!

Boldog 28. születésnapot Kaulitz ikrek! <3


6 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot nekik!!! El se hiszem hogy már 28-évesek!!Hihetetlen! ❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem hiszem el. Még csak most ismertem meg őket, és ha belegondolok akkor ennek már több mint tíz éve. Hihetetlen hogy telik az idő.
      Egyébként köszönöm a kommentet! :)

      Törlés
  2. Úr isten tudom nem most volt de csak most találtam a blogod el sem hiszem hogy 28-évesek leszek nemrég tők kicsik voltak!!Én nyíltan merem állítani hogy velük illetve a zenéjükkel nőttem fel !!!!14-éves vagyok !!!! És imádom őket !!!!nem is tudom mi lenne velem nélkülük hiányozna belőlem egy darab!!!(Hülyén hangzik de akkor is !!!!)
    Siess nagyon a kövi bejegyzések!!❤️
    Úi :A nevem Noémi!��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Noémi!
      Köszönöm a kommentet :)
      Egyébként én is így érzek, mint te mert gyakorlatilag én is velük nőttem fel. Idestova több, mint 10 éve imádom őket, úgyhogy én is bátran ki merem jelenti, hogy az életem részei. :)
      A következő rész pedig nagyon-nagyon hamar fog érkezni :)

      Törlés
  3. Szia már régóta olvasom a blogod ,de csak most lett fiokom ezért irok most nagyon imádom ahogyan írsz remélem a következő bejegyzés hamar jönni fog!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Émi. Köszönöm a kommentet, jól esik, hogy írtok :)
      A rész pedig most már tényleg a hétvégén jönni fog :) Méghozzá egy kis meglepetéssel! :)

      Törlés