2015. március 8., vasárnap

Family's secret

Sziasztok! Meghoztam a 7.részt, amiben a két idegen már nagyon keveri a galibát. Jó olvasást hozzá!
Ne felejtsetek el szavazni! :)


7.: Hogy kik? 

Miután bejött a két idegen anyuék felküldtek minket a szobánkba, ezért mi nem hallottuk a beszélgetést.

-          Tom, eddig soha nem kellett feljönnünk! Kik ők? – kérdezte Bill a szobájában
-          Nem tudom, öcsi, de úgy is elmondják, ha ránk tartozik. Csináljunk valamit! – néztem körbe, de az öcsém szobájában nem találtam semmi érdekeset

Végül elkezdtünk filmet nézni a Youtube-on, de nem kötött le. Érdekelt, hogy kik voltakezek az emberek.

-          Bátyus, észrevetted, hogy nagyon néztek minket? – Bill mindent észrevesz
-          Öcskös, furcsák vagyunk, ezért néznek ránk. Ikrek, még is különbözőek, feltűnő öltözködésűek és furcsák. Ne várj mást – világosítottam fel, de szöget ütött a fejemben ez a mondat

Minket néztek. De miért? Megszoktam, hogy megbámulnak minket, de idegen emberek nem szoktak ennyire. Főleg miért ilyen későn jönnek?  Simán átadtunk volna egy üzenetet anyuéknak. De a legfontosabb, miért kellett feljönnünk? Apuék azt vallják, hogy nem kell előlünk eltitkolni semmit, ezért nem is teszik, és bármilyen kérdésünkre válaszolnak.

-          Tom, mi van, ha rólunk beszélnek? – kicsit gyerekes 13 éves létére, de nem baj, én így szeretem
-          Nem hiszem. Mit akarnának velünk? Talán valami régi dolog, amikor mi még nem születtünk meg. Nem tudom Bill, inkább játszunk Pumbával, mert szegénynek szeretet hiánya van. – mosolyogtam rá a végén
-          Oké! Ki kellene fésülni a bundáját, mert koszosnak tűnik – adta a kezembe a kefét Bill
-          Miért én? engem harapjon meg? Te kutyád! – de komolyan miért enyém a piszkos munka?
-          De nekem frissen van festve a körmöm és a víz leszedi – rosszabb, mint egy lány
-          Akkor ma nem is fürdesz? – néztem rá hülyén, mire vállba vágott

Végül sikerült rávennem, hogy ő csinálja meg a kutyacsutakolást. Én valahogy nem lelkesedem ezekért a dolgokért, szerintem az a kutya tiszta volt. Félreértés ne essék, szeretem az állatokat, és nincs azzal bajom, ha koszosak, de nem értem miért kell őket állandóan fürdetni meg ilyenek. Szerintem majd kipucolja a saját bundáját, ha koszosnak érzi, mert állítólag nagyon okosak a kutyák.

-          Öcsi, tud már pacsit adni? – kérdeztem hitelen, mivel én még soha nem láttam
-            Igen, megtanítottam! – mondta büszkén – Csak mond neki, hogy Pumba, pacsit (!) és nyújtsd neki a kezed

Tettem, amit mondott, és láss csodát tényleg! Tud pacsit adni; ezek szerint könnyű betanítani egy kutyust.
Megtudtam, hogy most tanítja különböző trükkökre, csak épp azt felejtette el, hogy nem szobatiszta és szerintem ez lenne az első dolog, amit tudni kéne.

Nemsokára halottunk egy ajtócsapódást és, hogy anyuék kiabálnak nekünk, hogy már lemehetünk. Remélem majd elmondják, mi volt ez. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése