2015. augusztus 25., kedd

Alone

Sziasztok! Meghoztam az új részt, amiben egy kis remény éled Billben. Vajon mi lesz ennek a vége?
Jó olvasást hozzá! :)

9.: Agyrém


Mivel még mindig „romokban” állt az irodám dolgozni nem igazán tudtam, de azért belekezdtem. Igaz, modellek nélkül kicsit nehéz volt, de megoldottam.
Ma is korán reggel szólalt meg az ébresztőm, mert Andy jön át és dolgozunk. Na, ja, házi munka a miénk.
Gyors megreggeliztem, majd adtam a kutyáknak is enni és már csöngettek is, viszont nem Andy volt, hanem egy újságíró, aki fel szeretett volna tenni néhány kérdést. Én persze, amilyen lüke tudok lenni beengedtem és válaszoltam is.

-     Bill, keresed még Tomot vagy bele törődtél, hogy nincs veled? – tette fel az első kérdést
-   Nem nyugszom bele soha, ezért még mindig keresem. Minden áldott nap bemegyek a rendőrségre és érdeklődöm, de eddig semmi hír.
-   Egy ideig terjengett az a hír, hogy több öngyilkossági kísérleted volt és a pszichiátrián is megfordultál. Ez igaz?
-   Érdekes, én ilyenről nem tudok, de fura, hogy egyesek jobban tudják, mi történik velem, mint én. Nem, ezek nem igazak; itthon voltam hetekig teljesen egyedül, csak a szüleim és a srácok látogattak meg naponta.
-          Valaki azt mondta, hogy szólóban folytatod a karriered!
-          Nem, amióta Tom eltűnt nem énekeltem és nem is fogok.
-          Akkor min dolgozol? Mi ez a sok mappa és cucc?
-        Most egy teljesen új projekten munkálkodom, de nem szeretnék erről beszélni még, majd hamarosan eljön az ideje. Az biztos, hogy ez csak velem kapcsolatos lesz, a srácok nincsenek benne. Hamarosan többet is megtudtok, de most még korai lenne.

 Nem sok kérdést tett fel még ezen kívül, így hamar elment, de helyette jött Andy.

-          Ki volt ez? – nézett utána furán
-     Egy újságíró. Válaszoltam pár kérdésére és ennyi, de a projektünkről nem beszéltem neki.
-          Na azért!

Nemsokára nekikezdtünk a munkának, amit mára kiszabtunk, de akkor jött egy telefon:

-  Jó napot, Jäger százados vagyok! Azt kérte tőlünk, hogy ha bármilyen információnk van a bátyáról azonnal szóljunk önnek! Be kellene jönni a kapitányságra, így telefonon nem szeretnék közölni semmit!
-          Rendben, tíz perc és bent vagyok! – tettem le a készüléket
-          Andy, találtak valamit! Gyere be velem én képtelen vagyok egyedül besétálni oda. – mondtam miközben a sírással küszködtem
Andy nem szólt semmit, egyből elindultunk a kapitányságra, ahova ő vezetett, mert én nem voltam rá képes. Fájt, hogy megint csak valami és nem Tom sétált be azzal, hogy „helló, megjöttem, ne keressetek”.

-          Jó napot….
-          Jäger százados az irodájában várja már önt! – mosolygott rám a recepciós
-          Köszönöm!

Annyira gyorsan mentem, hogy Andy alig bírta tartani a lépést velem, de nem maradt le, mert tudta, hogy ez mennyit jelent nekem.
Mikor beléptem az ajtón már a sírógörcs kerülgetett, de próbáltam tartani magam, már csak Tom kedvéért is.

-      Bill, tudom, hogy jobban örülne, ha a testvérét találtuk volna meg, de az a helyzet, hogy kb. ez már lehetetlen. Viszont a bőröndje és a kézi poggyásza előkerült illetve a mobilja. – vette elő az említett dolgokat
-       Tom sehova nem megy a mobilja nélkül! – néztem kétségbeesetten Andyre, aki bejött velem
-          Nézze, a kép alapján, amit ön adott a testvére holttestét nem találtuk meg. Az is lehet, hogy hamarosan megtaláljuk a földi maradványait, de nem garantálom, így pedig önt nem szeretném kitenni felesleges stressznek. Még csak hasonló fiatalembert sem látott senki! Tudom, hogy ennyi idő után furcsán hangzik, de azért megkérdezem: biztos, hogy a testvére felszállt arra a gépre? – most hülyének néz?
-     Igen, különben szólt volna, hogy valami közbejött. Sajnos 100%, hogy a gépen volt.

Ezután még elrendeztünk néhány formaságot, aztán el is mehettünk, bár Tom cuccai nélkül, mert azokat még át kell vizsgálni. Jäger azt mondta, hogy pár nap múlva visszakaphatom őket.

Igaz nem vitt közelebb Tomhoz, de legalább azt tudom, hogy nem fölöslegesen keresem. Újraéledt bennem a remény, miszerint a testvérem életben van, csak azt nem tudom hol. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése