2013. április 28., vasárnap

Időutazás a múltba

Sziasztok! Meghoztam a 6. részt is amiben egy újabb fordulóponthoz érkeztünk az ikrek életében. Jó olvasást hozzá! :)


6.: Na azt már nem!

Mikor nyolc évesek lettünk Gordon már nálunk lakott egy ideje. Billel már teljesen megszoktuk a nevelőapánkat, igen, jól olvastátok a nevelőapánk. Gordonnal teljesen kijöttünk,csak eleinte volt nehéz megszokni. 

-         Jó reggelt. –köszöntem mikor leértem a konyhába – Bill?
-         Szia Tom, nem tudom, hogy hol az öcséd, valószínűleg még alszik, ahogy szokott. De miért? – kérdezte Gordon a kávéját szürcsölve
-          Mert elterveztük,hogy ma kicsit tovább „fejlesztjük” a faházunkat amit még apa épített. Úgy volt, hogy tízkor felkel. De úgy látszik nem. Megyek felkeltem. – indultam az öcsémhez.
-         Ne, hagyjál békén, aludni akarok.! – nyafizott Bill
-         NEM! felkelni most!  - nevettem el a végét
-         Igenis parancsnok! – kiáltott fel
-         Mi a baj? – jött be anya is
-         Semmi,csak a bátyám nem hagy aludni, mikor én álmos vagyok!
-         De megígérted! – szontyolodtam el

Miután sikerült kirángatni a hétalvó öcsémet az ágyból mentünk építeni.

-         Na jó, mit kell csinálom? – kérdezte Bill
-         Hozz a garázsból léceket,mert meg kell javítani az oldalát. Én addig hozok ide szeget és kalapácsot is.
-         Oké. Mekkora kell?  - nézett rám
-         Honnan tudjam? Mérnök vagyok szerinted? – kérdeztem vissza
-         Mi a vita tárgy fiúk? – jött ki hozzánk Gordon
-         Meg kell javítani az oldalát, újra kell festeni és ki kell takarítani a házunkat. -  jelentettem ki
-         Segíthetek? – kérdezte tőlünk
-         Persze! Te úgy is nagyobbakat ütsz majd! – lelkesedtem

Egész nap elvoltunk az építkezéssel, így szombat lévén nem is foglalkoztunk mással. Gordon ott segített ahol tudott,de persze hagyta, hogy mi mondjuk meg mit hova kell rakni.
Délután anya s kijött így már négyesben dolgoztunk tovább. Jól haladtunk,de nem végeztünk aznap. De nem is akartunk, ugyanis annyira jól éreztük magunkat ezen a napon, hogy még jó sok ilyet akartunk.
Beláttuk, hogy Gordon nem rossz ember, sőt nagyon is jó. Legalábbis velünk nem játssza a szigorú apát.
Vasárnap reggel még Bill is korán kelt, hogy minél előbb elkezdhessük az építést és a kuckó körüli munkát.
-         Ácsi  fiatal emberek! Hova ez a nagy sietség? – kérdezte anya
-         Hát ki kell takarítania kuckónkat, tiszta por az egész és ráadásul meg kell nézni, hogy megszáradt-e a festék.  – válaszoltam
-         Nem, nem! Irány a szobátokba, és írjátok meg a házit! Majd utána mehettek ki! Tudjátok jól, hogy első az iskola! – mondta ellentmondást nem tűrően
-         De anya! – kezdte volna az öcsém, ha anya közbe nem szól
-         Nincs semmi de! Múltkor is egyest kaptatok, mert nem volt kész a házi és nem is tanulttok!
-         Jó!- válaszoltuk letörten

Ebéd utánra már meg is tanultuk a leckét így mehettünk ki. A nap végére teljesen kitakarítottunk, így ragyogott az egész kuckó.

-         Fiúk, beszélnünk kell! – fordította komolyra aszót anya
-         Mit csináltunk? – kérdeztem
-         Ti semmit,mi viszont igen. – mondta
-         Anyátok és én fontos döntést hoztunk! – vette át a szót Gordon
-         Igen? – vártuk a nagy kijelentést
-         Na ne, talán kistesónk lesz? -  kérdezte rémülten Bill
-         Nem,dehogy az még nem egyelőre.  –nevetett anya
-         Akkor?
-         Elköltözünk! Már ki is néztük a házat, így hamarosan mehetünk is! Csak egy kicsit lesz arrébb,nem kell aggódni!  - mondta anya – Itt van nem messze Lotische. Jártatok már ott nem?
-         NA AZT MÁR  NEM!!!! – mondtuk egyszerre – az egy Isten háta mögötti hely! Nem megyünk oda! Ti mehettek, de mi nem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése