2013. június 2., vasárnap

Időutazás a múltba

Sziasztok! Meghoztam a 9. részt is, ami talán az egyik legfontosabb szakasz az ikrek életében.


9.: Találkozás

Ezen a napon volt a koncert napja. Nem izgultam, már valahogy megszoktam, hogy közönség előtt állok, még ha az 5 fős is néha.

-         Bill mit veszel fel ma? – kérdeztem
-         Kék- fekete póló, koptatott farmerral. Miért? – kérdezett vissza
-         Csak mert tudni akarom ,hogy nagyjából legalább a szín stimmeljen. – válaszoltam
-         Oké, akkor szerintem vegyük át a dalokat még egyszer a biztonság kedvéért és akkor én egész nap pihentetem a hangomat, mármint nem éneklek.
-         Rendben én utána még ellenőrzöm a húrokat meg az ehhez tartozó dolgokat.

Már csak megszokásból is elpróbálunk mindent inkább még egyszer minthogy koncerten rontsuk el. Muszáj ellenőriznem a húrokat is, hiszen bármikor elszakadhatnak és akkor gáz van,de nagyon.
A nap hátralevő részét merő unatkozással töltöttük, így segítettünk anyunak.

-         Anya segíthetünk valamiben? –kérdeztem
-         Igen, elmehetnétek bevásárolni, nincs itthon kaja. Itt a lista. – válaszolt
-         Oké, már mentünk is, rögtön miután adtál pénzt. – nevettem
-         Bocsi, csak annyira szétszórt vagyok ma, hogy az nem lehet igaz.

Billel elindultunk a helyi boltba megvenni a listán szereplő dolgokat. Nem kell sok minden csak a szokásos. Út közben beszélgettünk:

-         Tom, érzem, hogy ma fog valami történni,csak azt nem, hogy mi. – mondta
-         Akkor ezt most fordítsd le embernyelvre légy oly szíves. – mondtam
-         Semmi….
-         Bátyus?
-         Igen? – kérdeztem vissza
-         Hiszel a csodákban?  
-         Van egy része amiben igen és egy olyan is amiben nem. Miért?
-         Csak kérdeztem…
-         Ha arra akarsz kilyukadni, hogy hiszek- e abban, hogy valamikor híresek lehetünk, akkor azt kell, hogy mondjam; igen hiszem.

Mikor végre megérkeztünk a boltba, megvettük ami kellett, majd már mentünk is ki.
Nem sokkal miután hazaértünk, mehettünk is a koncert helyszínére.

-         Tom, mint elraktál? – kérdezte Bill
-         Igen,de ne kérdezgesd már folyton.

Nem sokat kocsikáztunk; elérkeztünk a mai fellépő helyünkhöz és már pakoltunk is be a felszerelésünket.
-         Fiuk, 8- kor kezdtek, és olyan 11 körül vége. Remélem nem fogok csalódni bennetek. – mondta a hely tulajdonosa
-         Nem fog. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a legjobbat nyújtsuk.  – mondta Bill
-         Ajánlom is. – nézett szigorúan

Amikor elkezdtük a „koncertet” alig voltak páran. Néhány ember tapsolt és figyelt ránk a de a nagy többség csak inni jött be.
Bill este 11- ig szakadatlanul nyomtuk a bulit, én már személy szerint kezdtem elfáradni, de próbáltam nem kimutatni és még mindig vigyorogni. Pint szünetet akartunk tartani amikor észrevettem, hogy két srác minket néz.

-         Bill láttad, hogy hogyan néznek azok a srácok? – kérdeztem
-         Aha, nem tudom miért de már egy jó ideje figyelnek. Mondjuk lehet, hogy a koncertre jöttek el.  – adta a választ
-         Ja, hogy ez nekem miért nem jutott eszembe? – nevettem
-         Mert én okosabb vagyok nálad. – jött az indoklása
-         Persze, még mit nem? Te a kisöcsém vagy nem okosabb.

Nagyjából még fél órán át tartott a koncertünk. A végén láttam, hogy a két srác megindult felénk.

-         Sziasztok! – köszöntek
-         Hello.

Bemutatkoztunk egymásnak, majd elkezdtünk beszélgetni egymással. Kiderült, hogy ők pont egy gitárost és egy énekest keresnek; mi meg egy basszerost és egy dobost. 
Megbeszéltük, hogy holnap találkozunk a városban, és jobban megismerjük egymást és hátha kisül valami belőle.

-         Szerintem jó fejek. – állapította meg Bill  már otthon a szobámban
-         Igen, azok. Van egy olyan érzésem, hogy beigazolódott amit mondtál reggel. Bill ebből még bármi lehet. Megeshet, hogy soha többé nem kell számítógépből nyomni a dobot és a basszust. – mondtam
-         Az jó lenne, de majd meglátjuk mit hoz a holnap.
-         Majd meglátjuk… - gondoltam



Talán egy új barátság kezdete, és talán egy út az ismeretlen felé... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése