2013. augusztus 15., csütörtök

Időutazás a múltba

Sziasztok! Meghoztam augusztus 15.-e alkalmából az új rész! Remélem tetszeni fog, jó olvasást hozzá! :D
ÉSSSSSS MEGVAN: köszönöm, mind az 5.000 látogatónak, aki erre járt! Reménykedtem benne, hogy az évfordulóra meglesz ez a szép kerek szám! :D


16.: 2+1

Jörg halálosan komolyan gondolta azt, hogy a mai napot Lilivel fogjuk tölteni. Azt akarja, hogy tizenhárom évet hozzunk be és legyünk jó testvérek. Na persze, szerinte ez így megy.  Még ha egy évvel lenne fiatalabb még talán meg tudnánk szokni, ha ismertük volna, de így?! Nem fog ez menni.

-         Sziasztok! Meghoztam Lilit! Vigyázzatok rá és beszélgessetek sokat, ismerjétek meg a húgotokat. Majd jövök! – hagyott ott minket Jörg a kislánnyal
-         Remek, most mit kezdjünk veled? – kérdeztem miközben befelé mentünk
-         Nem szoktunk babázni, és nem nézünk Minimax-ot meg ilyen hülyeségeket! – Bill mindig megmondja a tutit
-         Chö.. nem vagyok már kislány! Nem csinálok ilyen dolgokat! – mondta lekezelő hangon Lili
-         Akkor?
-         Van valami jó horror filmetek? Vagy menjünk vásárolni? – állj, állj, állj, mi van a mai gyerekekkel? Mind megbuggyant?
-         Esetleg kérsz valamit enni vagy inni? – talán ezzel többre megyünk
-         Mi van itthon? – nézett be a hűtőbe majd a szekrénybe
-         Amint látod, csak normális kaják vannak nálunk. – válaszoltam viszonylag nyugodtan
-         Ezekből nem eszem! Mind tele van, hizlaló anyagokkal plusz ezek nem tesznek jót a hajamnak és a bőrömnek sem! Inni pedig, mivel diétázom, csak diétás kólát iszom meg ásványvizet! – jól hallottam, hogy fogyózik?

Mivel semmilyen téren nem jutottunk dűlőre, úgy döntöttünk, hogy csináljon, amit akar, és majd közben beszélgetünk, de a drága kisasszony máshogy képzelte el:

-         Jól értettem, hogy el akarsz menni valahova? – kérdeztem mikor lerakta a telefont
-         Ja, a pasimmal megyünk moziba, nemsokára itt van! – nevetett – Addig is átöltözöm egy normális szerelésbe, ha jön, Andy engedjétek csak be!

Eközben Bill és én csak döbbenten álltunk és meg sem tudtunk szólalni. Ekkor megcsörrent a csengő, ami jelezte, hogy itt van valaki, valószínűleg ez az Andy nevű srác.

-         Helló! Andy vagyok, csak Liliért jöttem! – szegény, hogy meglepődött, amikor én nyitottam ki az ajtót
-         Öltözik! Majd jön, várd csak meg o…. Persze, ha neked így jó, akkor gyere csak beljebb! –pofátlan azt meg kell hagyni

Tíz perc múlva Lili lejött az emeletről, de olyan kinézetben, hogy ehhez még nekem is volt egy két szavam. Persze normális esetben, ha egy rajongóm – aki nyilván idősebb, mint Lili – így néz ki az nem zavarna, de ő csak tizenhárom éves.

-         Álljunk csak meg egy szóra kisasszony! Hogy nézel ki? Így nem mész sehova, ez a szerelés olyan mintha… inkább nem is kommentálom! Öltözz át, de gyorsan!
-         Minek? Mindig így jön velem valahova, nem olyan ódivatú, mint te! Feltételezem, hogy te még mindig a bokáig érő szoknyát és a nyakig begombolt felsőket részesíted előnyben! Most már más a divat haver! – látom nem tanították meg otthon a jó modorra
-         Először is; nem vagyok a haverod, másodszor; remélem felfogtad, hogy egy tizenhárom éves KISlányról van szó, nem pedig egy tizenhét-nyolc éves kamaszról, harmadszor; tudom, hogy mi a divat, negyedszer; látom, fogalmad nincs róla ki vagyok! Ajánlom, hogy nézz tükörbe aztán pattogj nekem!
-         Igen, fogalmam nincs arról, hogy ki vagy, de, hogy őszinte legyek nem is nagyon érdekel! Felőlem aztán maga az amerikai elnök is lehetsz, az sem zavarna. Egyet tudok viszont, azt, hogy Lili így jön el velem a moziba!
-         Nem megy sehova! Jörg ránk bízta és itt is marad! Ha el akar menni moziba akkor majd mi elmegyünk vele!

A kis incidens után lekoptattuk egy időre ezt a srácot a húgunkról, aki ezért pipa is lett ránk, de hát az ő érdekében tettem, amit tettem. Igazából nem is akart velünk beszélni az eset óta.
Most, hogy jobban szemügyre vettem a lányt nem is nagyon hasonlít ránk. Barna szeme, szőkésbarna haja van, rettentő vékony, mint Bill és magas is na meg rendkívül hisztis egy nőszemély.
Este jött érte Jörg, de neki sem tetszett, amit hallott:

-         Jörg, tudtad, hogy egy Andy nevű sráccal jár? – kérdeztem rá
-         Nem, de miért? – kérdezett vissza döbbenten


Elmeséltem neki, hogy mit művelt a kisasszony, aminek egy hét szobafogság lett a vége.

Nekünk pedig talán nyugtunk lesz tőlük és nem fogja idehozni többet, mert én nem fogom elviselni az tuti…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése